Домівка > Звернення > Відкрите звернення до суддів, прокурорів та міліціонерів Полтави!

Відкрите звернення до суддів, прокурорів та міліціонерів Полтави!

yanko_oda

Шановні поважні пані та панове, якщо до вас прийдуть заяви, звернення чи якісь листи від трьох полтавок Світлани Янко, Людмили Дробязко та Мирослави Колінько з черговою скаргою на мого батька, голову Обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі Віктора Токаря, то пропоную вам не перейматися їх змістом, а вимагати у відповідь від заявників довідки про їх психічний стан.

Підстави дати вам таку пораду змусили мене через те, що вказані особи засипали ваші установи скаргами, зверненнями та листами з однією метою – розкрити шлях Світлані Янко до посади голови фонду, яку зараз обіймає мій батько. В засобах масової інформації неодноразово повідомлялося про те, що у цьому році С.Янко була звільнена з посади заступника голови фонду за ігнорування Законів України та невиконання наказів голови фонду.

На скільки мені відомо, С.Янко за служіння на її користь пообіцяла Л.Дробязко посаду заступника голови фонду, а М.Колінько залишити на посаді головного бухгалтера, якщо ті систематично писатимуть скарги на мого батька.

Трудовий стаж мого батька перевищує вік згаданої особи. За час своєї роботи в різних куточках колишнього СРСР та України мій батько здобув авторитет фахового будівельника і порядної людини. Заявляю, що не допущу принижень на адресу мого батька з боку С.Янко, яка заради отримання посади використовує і принижує не тільки своїх рідних, а й деяких посадових осіб Полтавської облдержадміністрації. Сподіваюся, що й ви не опинитеся під її каблуком.

На фото: Мирослава Колінько, Людмила Дробязко, Світлана Янко (зліва направо).